Förlåt oss :)

Asså de har blivit såhär, vi hade ju sagt att vi skulle lägga upp våran twilight parodi på bloggen men de blir inte så för Alice vill inte de (jag e emot) och Tova har oxå börjat tycka att vi inte ska lägga upp den så .. de blir ingen parodi .. :( Asså synd men tyvvär så blir de inte så nu., jätte ledsen för er som ville se den (plus mig själv) men jag ville bara att ni skulle veta de, förlåt men dom tycker lixom att de e vår egen och så i vissa scener så har Alice lite bar överkropp, eller hon visar magen för hon ska ju vara wolf pack .. men de e lixom för internt, kan vi förklara de så länge .. Ledsen :'(




Random bild, en på Kristen .. nää vi tar en eclipse bild :



Jacob och Bella vid kyss scenen ;)

Katja, skriv lite Alice och Tova !! Jag har fan fått skriva HELA sommaren !! Men de har varit bra .. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0