Kvällens Bild xD

Jag har varit hos en kompis så jag har inte kunnat blogga (man räknar ju inte med att Alice eller Tova ska blogga) :P
Ni kanske kommer ihåg att jag skrev att jag Tova och Alice håller på med en Twilight och en New moon parodi ..
(På tal om de så igår såg jag ''Vampire Suck'' igår, den va jätte bra och jätte rolig ! Lite snuskig humor ibland .. värd att se xD)
Dom parodierna skulle vi göra klart den här sommaren men de var vi inte hunnit och vi ska försöka va me varandra så mycke vi kan så va kan få klart båda !! Asså vi börjar på måndag så vi har bara helgen på oss och Alice kan inte så dom kommer upp på bloggen  senare i höst .. :) Ville bara meddela de !

Och kvällens bild står huvudpersonerna för ! Kristen Taylor och Rob !



Inte så stor och bra bild men hehe xD

Katja (som vanligt, snälla Tova och Alice, i höst får ni blogga !!!) '')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0