Citat från New york magazine (intervjun) ..







"Jag gillade tält scenen bäst för att jag var tvungen att ta tag i Taylors bröst och hans bröstvårtor blir hårda väldigt lätt. Vi var tvungen att ta om den scenen för den anledningen! .. Det verkade som att jag alltid mobbar Taylor, men de roligaste stunderna var när han var i den lilla grå spandex kostymen han ibland var tvungenatt bära för CGI. Taylor lyckas ganska ofta att "ut manna mig", så att jag fick se honom i den där lilla spandex outfitten fick mig att känna mycket bättre om mig själv. Han såg riktigt bra ut i den dock. Väldigt sexig!"



Haha ! Asså oh my Edward  !! Håller med dom, så himla skön !! Älskar honom!! <333


Katja  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0