Julia Jones Alex Meraz Tinsel Korey

Dom sågs på en natt klubb (Vanity Nightclub i Los Angeles) den 4 september :



Julia Jones Alex Meraz Tinsel Korey ..

Den bilden påminner väldigt mycke om den här .. :



Ellerhur ? Fast Kristen på andra sidan och Dakota på Kristens .. men ganska lik xD

Asså på vissa bilder på Taylor så ser de ut som han säger ''I'm hot ..'', att det ser ut som han tänker de lixom och gör en ''I'm hot'' min lixom.. som på den här bilden .. ja tycker det :P

Aja ..

Har fått min eclipse kalender nu .. jag är lite besviken .. asså jag skulle vilja ha mer bilder från filmen. Min mer moon kalender är mycke finare tycker jag :(



Fin framsida lixom ..


I oktober får Sam Uley en helt egen, okej, han har en stor roll men .... aa ..


Sen Emily (emelie?), jag har ingenting emot dom men ..



Sen mar (den månaden jag fyller år) så är den här bilden ? Dom kunde ju ha tagit bara den bilden istället för att dom skulle få en helt egen !! Asså jag är besviken :( Men det är vad jag tycker .. :)



Där är alla bilder :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0