Vad vare jag sa.....



Michael Nyqvist
medverkade som bekant nyligen i sin första stora Hollywoodproduktion. Han blev given den gyllenebiljetten till Hollywood och fick skådespela i filmen "Abduction" tillsammans med Denzel Whitaker och Taylor Lautner. Precis när inspelningen rundades upp, så sträckte ännu en stor Hollywoodproduktion ut handen till honom! Det var ingen mindre än Tom Cruise som frågade Micke om han hade lust att hänga kvar i Hollywood för att spela skurken skurken i den nya Mission Impossible IV-filmen!

Micheal berättar: "Det här projektet håller på fram till mars. Vi kommer att spela in i Prag, USA och i Dubai, även om det självfallet kommer att bli perioder av ledighet mitt i. Jag gillar Tom Cruise. Han är skittrevlig. Vi har någon sorts kanal som gör att vi fungerar bra ihop. Och Brad Bird, som regisserar, är en kul kille.

Japp, hade jag rätt elr ? Haha, att jag märkte de ... :O Nää men okeej, kollade bara upp de, asså om de va så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0