Renesmee ?

9-åriga Mackenzie Foy ska kanske få rollen som Renesmee Carlie Cullen. Edward och Bellas dotter, men det är inte bekräftat än, men skulle hon passa ? Vad tycker du ? 




Söt :)


Tova och Alice är med som moraliskt stöd så det är alltid jag (katja) som kommer fortätta med bloggen. Så jag tror inte ja´g behöver säga varje gång att det är jag som skriver .. men asså Alice kommer göra designer och Tova kommer antagligen inte göra nånting.. men alla blir länkade ändå för dom äger bloggen lika mycke osm jag, ville bara tala om det :D

Jaa, Katja :)

Kommentarer
Postat av: Maija

Nej men ååh vilken söt flicka! ^^

2010-10-02 @ 13:17:01
URL: http://maijagraddnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0