Breaking Dawn del 1

Helt AMAZING !
Lite äcklig dock med allt blod och skit.. satt och blundade lite ett tag näe det var som blodigast vilket var typ 10 minuter... en kvart xD 
Jag gillar nog boken mer än filmen O.o Då hade man ju inte allt det här blodiga i huvudet, det var helt annorlunda o boken eftersom att Bella är halft död O.o Men juuusteee, då äre från Jacobs perspektiv .. Men iaf.. xD Jag förstod alldrig att allt med Cullens och vargflocken var såååå seriöööst :O Eller, joo det förstod jag väl men på något sätt inte O.o

Jag tyckte ändå om filmen :)

Nu ska jag inte säga för mycke om filmen :P

Hör på tv (nyheterna) att dom tycker att det var en hemsk kvinnosyn i filmen O.o

Vad tyckte ni ?



Bild från BD ^^

Nu kommer det säkert jättemycke stills och nya bilder, så fortsätt gärna att besöka bloggen :)

Kram Kram
TexTwilight ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0