TwiDay SF

Sf kommer att ha en Twiday igen, där man får se Twilight New moon Eclipse och till sist Breaking Dawn del 1.
Här är information om den :

TWIDAY
Inför världspremiären av The Twilight Saga: Breaking Dawn arrangerar SF Bio och Nordisk Film TWIDAY tisdagen den 15 november. TWIDAY är en maratonvisning av de tre tidigare Twilightfilmerna och den allra första visningen av Breaking Dawn, den fjärde och näst sista delen av Twilightsagan. TWIDAY startar kl 15.30 den 15 november, Breaking Dawn visas vid midnatt.

Biljetter
Biljetterna släpps onsdagen den 19 oktober till Bioklubbens medlemmar (max 2 biljetter/medlem) och till övriga torsdagen den 20 oktober. Medlem i Bioklubben blir du enkelt här.

Biljetterna kostar 295 kr st. I priset ingår en liten popcorn och läsk inför första filmen samt lättare måltid i första pausen.

Här anordnar vi TWIDAY den 15 november:
- Gävle
- Göteborg (Filmstaden Bergakungen och Biopalatset)
- Helsingborg
- Jönköping
- Karlstad
- Linköping
- Luleå
- Lund
- Malmö
- Norrköping
- Stockholm (Filmstaden Sergel, Filmstaden Heron, Filmstaden Söder, Filmstaden Vällingby, Filmstaden Camera, Filmstaden Grand på Lidingö, Filmstaden Sickla, Filmstaden Kista och Park)
- Sundsvall
- Umeå
- Uppsala
- Västerås
- Växjö
- Örebro

Åldersgräns
Då filmen Twilight har en åldersgräns på 15 år måste även TWIDAY ha den åldersgränsen. Vilken åldersgräns Breaking Dawn får är ännu inte bestämt.

Varmt välkommen!


Jag är under 15 så jag kan ändå inte gå, och är inte medlem heller .. Så jag kan inte berätta själv sen hur de va, men jag ska boka biljetter den 20 oktober sen, när dom släpps för allmänheten :)

Igår så köpte jag och min kompis godis, och jag började typ hyperventilera o skit när jag såg att påsen såg ut såhär:



Haha, de va en breaking dawn poster på den xD
Och så kollade jag på en twilightblogg, och sen fattade jag varför :

Karamellkungen kan genom ett unikt samarbete med Nordisk Film erbjuda sina konsumenter att vinna biljetter till den exklusiva TWIDAY som tar plats runt om i landet i samband med premiären av The Twilight Saga: Breaking Dawn part 1.

Köp 500 g godis från Karamellkungen eller Godisprinsen och skicka in tävlingstalongen tillsammans med kvitto och motivering.

10 lyckliga vinnare får 2 biljetter var.

För kompletta tävlingsregler, hämta talongen i din närmaste ICA, COOP, VI, Sabis- butik.




Dom är me i Twiday .. Aaa :P
Vi köpte väldigt mycke godis, så jag vet inte om vi skulle kunnat få biljetter.. fast jag var inte me o köpte godiset så jag vet inte hur många gram de blev .. Anyways xD

Hej då så länge ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0