Teen Choise Awards !


Det var smockfullt med kändisar på Universal Amphitheatre i Los Angeles i går när galan Teen Choice Awards gick av stapeln.

Namn som David Beckham, Ashley Greene, Selena Gomez, Channing Tatum och hela gänget från tv-serien "Glee" var på plats för att se en mängd priser i form av surfbrädor delas ut till några av USA:s populäraste nöjespersonligheter, utsedda av målgruppen tonåringar.

Bland vinnarna märktes Megan Fox, Sandra Bullock, Leighton Meester, Ian Somerhalder, Chace Crawford, Taylor Lautner och Robert Pattinson.

 Ashley Greene


 BooBoo Stewart och Fevil (flickvännen)


 Ashley Robert och Taylor, och Alex Meraz i bakrunden, nu ser jag Kiowa Bronson (elr är de BooBoo?) Xavier Justin och Christan Serratos :P

 Robert får ''pris''.

Robert Pattinson vann flera priser, bland annat för Bästa manliga skådespelare i kategorin "fantasy" för "New moon", Bästa manliga skådespelare i kategorin "drama" för "Remember me" och Bästa kyss tillsammans med Kristen Stewart för deras scen i "New moon"




Som  ni ser var många från Twilight sagan där. Jag vet att Jackson Rathbone också var där, och Alex Meraz och Kiowa Gordon och Xavier Samuels (hur han nu stavas), Christian Serratos BooBoo Stewart Nikki Reed ........


Bilder jag hittade efter:




 Jackson Rathbone (bilden är lite dimmig):P

 Xavier Kiowa Alex BooBoo

 Justin Chon va även där ! Gullig i blont hår

 Man ser nästan alla, Nikki tror jag att de är som står bakom Taylor, sen BooBoo, en liren skymt av nån bakom Rob, sen Ashley Bronson Pelletier och Alex Meraz gröna tröja i vänstra hörnet och Justin Chons på högra !

 Gullig bild på Bronson Pelletier i en intervju



 Taylor får pris men vet inte i vad faktiskt ..


Jag har många fler bilder men dom kan jag andvända som ''dagens bild'' nån gång :P

Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0