Information med mera xD

Jag har köpt en Glitter tidning och där stod de att Robert äntligen har erkänt att han och Kristen är ihop. Han tycker hon är fantastisk och Robs mamma vill att dom ska skaffa barn tillsammans. Men man har ju förstått att de va något mellan dom, men nu är det bekräftat <3


Och så har jag tänkt på en sak, i Eclipse så slår ju Bella Jacob i ansiktet och för att han är varulv så får hon jätteont i handen och bryter den. Varför gör hon inte de när hon slår Paul i New moon ? Asså jag bara undrar om dom ens har tänkt på de för han är ju också varulv .. ?
 

Sen så har jag en till sak att berätta :
Jag Alice och Tova har gjort en Twilight parodi och en New moon parodi, ingen av dom är klara men vi ska göra klart dom nu i sommar, Alice är i Italien och kommer inte hem förns i början av Agusti, men vi gör klart dom och sen ska vi lägga upp dom på bloggen. Vi är ju bara tre personer så det är lite svårt att spela alla personer som e med i en scen samtidigt.
Jag (Katja) är Bella på heltid, jag är ingen annan. Tova spelar: Edward, Carlisle Mike  Rosalie och Charlie en gång, hon kommer ju få fler roller sen men a .. Alice spelar: Jacob, Alice (Cullen) Sam Uley Esme Bella en gång i new moon och då är jag Jessica :)
Längtar tills vi får dom klara

Bilder till var o en av sakerna:


 Det Gulliga Paret <33

 När Bella slår Paul .. men erkän att de e konstigt !!



  Så ser jag ut som Bella, vi gjorde om henne lite haha xD


Sen har Robert gjort en ny Photoshot, säger bara SÅ HEET !!:






De va två bilder från den, har fler men dom får ni sen ! Älskar dig Rob !! <333333



Katja

Kommentarer
Postat av: julia

haha, det är en sån sak som bara ett äkta twilight fan kan märka! :D <333

2010-07-16 @ 18:43:47
Postat av: Katja

2010-07-16 @ 22:05:13
URL: http://savvA
Postat av: Katja

Haha !! Joo, e man inte de då :P

2010-07-17 @ 08:44:58
URL: http://savava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0