Twilight Fan Event !

Jag och Alice gick upp fyra i morse för att köa om biljetter till Twilight Fan Event. Vi satsa inte direkt på vip biljetter så.... men iaf .. Vi väntade kanske i två timmar. Det var asmycke folk ! Vi fick våra biljetter (på rad 2 ^^ Förra året hade vi rad 22 så det måste ju vara bättre på något sätt :P) och gick iväg :D Jag är typ half överlycklig, jag kan inte fatta att jag ska få se Ashley Greene och Robert Pattinson!!! :D Asså jag har lixom älskat Robert i 2 f*cking år och nu ... nu ska jag få se honom påriktigt.. Asså jag kan inte faatta de !!! :DDDDD

Bilder på kön från facebook:


I den kön stod jag och Alice :)


:P

Jaa, asså det var ju riktigt mysigt att stå där o frysa haha xD

Men det var så värt de ;) Jag har hållt på o somna flera gånger i skolan ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0